Impact Hub Istanbul’un desteğiyle düzenlenen ve 316 başvuru arasından yapılan değerlendirme sonucunda Erken Aşama’da Harcy, İleri Aşama’da Blueit, İş birliği kategorisinde Moritoys, Gençlik kategorisinde Overcamp ödüle değer bulundu. Kale Grubu Başkanı ve CEO’su Zeynep Bodur Okyay, “Sosyal girişimcilik Türkiye’de de yükseliyor. Kale Grubu olarak sosyal girişimlerin toplum ve çevre sorunlarına çözüm bulma fırsatına sahip olduğuna inandık” dedi.
Related Posts
Rus güvenlik şirketi Kaspersky, İstanbul Şeffaflık Merkezi’ni açtı
Rusya Merkezli bilgisayar güvenliği şirketi Kaspersky, İstanbul’da Şeffaflık Merkezi açtı. Kaspersky Kurucusu ve Üst Yöneticisi Eugene Kaspersky, “Türkiye dijitalleşmesini sürdürürken ve tüm META bölgesinde bu trendin itici gücü olarak yer alıyor” ifadesinde bulundu.
Rusya Merkezli bilgisayar güvenliği şirketi Kaspersky, İstanbul’da Şeffaflık Merkezi açtı. Kaspersky Kurucusu ve Üst Yöneticisi Eugene Kaspersky, “Türkiye dijitalleşmesini sürdürürken ve tüm META bölgesinde bu trendin itici gücü olarak yer alıyor” ifadesinde bulundu.
Balıkesir Büyükşehir Belediyesi ve Sındırgı Belediyesi İşbirliğiyle Üreticilere Damızlık Koç Dağıtıldı
Balıkesir Büyükşehir Belediyesi ve Sındırgı Belediyesi işbirliğiyle kurulan damızlık tesisinde üretilen koçlar, Sındırgı Belediyesi Hayvan Pazarı’nda gerçekleştirilen dağıtım töreninde 50 üreticiye dağıtıldı. Büyükşehir Belediyesi, Balıkesir kuzusunu daha kaliteli hale getirmek amacıyla kurduğu damızlık üretim merkezleri aracılığıyla üreticilerle buluşuyor. Törende ayrıca kadınlara arıcılık kurslarına katılanlara arı kovanı dağıtıldı.
Balıkesir Büyükşehir Belediyesi ve Sındırgı Belediyesi işbirliğiyle kurulan damızlık tesisinde üretilen koçlar, Sındırgı Belediyesi Hayvan Pazarı’nda gerçekleştirilen dağıtım töreninde 50 üreticiye dağıtıldı. Büyükşehir Belediyesi, Balıkesir kuzusunu daha kaliteli hale getirmek amacıyla kurduğu damızlık üretim merkezleri aracılığıyla üreticilerle buluşuyor. Törende ayrıca kadınlara arıcılık kurslarına katılanlara arı kovanı dağıtıldı.
Ramazan ayı öncesi en çok fiyat artışı yaşanan ürünler
Geçen yıl ile bu yılın Ramazan ayı öncesindeki fiyatlara bakıldığında 38 üründe fiyat artışı yaşanırken yalnızca 1 üründe fiyat düşüşü yaşandı. Markette en fazla fiyat artışı yüzde 195 ile kuru incirde görüldü. Et fiyatlarında ise en yüksek artış yüzde 139 ile kuzu karkasta görüldü.
Geçen yıl ile bu yılın Ramazan ayı öncesindeki fiyatlara bakıldığında 38 üründe fiyat artışı yaşanırken yalnızca 1 üründe fiyat düşüşü yaşandı. Markette en fazla fiyat artışı yüzde 195 ile kuru incirde görüldü. Et fiyatlarında ise en yüksek artış yüzde 139 ile kuzu karkasta görüldü.